Akbank ile İlişkim İlerliyor

Bundan 2 hafta önce bir arkadaşımla (adı lazım değil bizim Manzak) Akbankta bir işi için bekliyoruz. Yaklaşık 1 saat bekledikten sonra hala sıra gelmemişti bize, ben de can sıkıntısından Akbank’ın Üniversite öğrencilerine verdiği “Exi26” Kredi kartına başvurmaya karar verdim, kartın çıkmayacağını biliyordum (diğer bankalardan dolayı :D). Neyse ben kart başvurumu tamamladığımda arkadaşın işi bitmişti ve Akbank Trabzon Merkez şubesinden ayrıldık. Bir kaç gün önce evime bir zarf gelmiş Akbank’tan Ebeveyn’lerime ait bir sabit telefon numarasını bir hafta içinde onlara iletmem doğrultusunda bana kredi kartımı göndereceklermiş (sanki ben çok istiyorum ya o kartı :D) Her neyse, kartla pek ilgilenmediğim için geri dönüş yapmadım.

akbank-logoBugün 17:30 sularında 444 25 25 nolu hattan bir arama geldi, ben de Akbank’tan arıyorlar kesin bilgi isteyecekler, istedikleri bilginin mevcut olmadığını söylerim kartı veriyorlarsa verirler, vermezlerse de çok da önemli değil tavrımla cevap verir kapatırım düşüncesiyle telefonu açtım. 1 dakika 40 saniye süren görüşmemiz* şu şekilde gerçekleşti:

Müşteri Temsilcisi: Merhaba Hasan**, en Ayşe*** sizi genel merkezden arıyorum vaktiniz varsa görüşebilir miyim?
Ben: Merhaba, evet vaktim var buyrun.
MT: Konuşmalarımız yasal olarak kayıt altına alınıyor (klasik yasal uyarı cümleleri) (daha cümlenin ortasındayken ben)
B: Pardon bi saniye, Hangi genel merkezden arıyorsunuz?
MT: Akbank genel merkezinden arıyorum, yasal zorunluluk cümleleri falan.
B: Peki buyrun
MT: Sizi Kredi kartı ile ilgili aramıştım.
B: Hanımefendi Eksi 26 kredi kartına başvuru yaptığımda şubenizde belirtmiştim ailemin herhangi bir sabit hattı yok.
MT: Ben sizi Akses kredi kartı için aramıştım. Eksi 26’ya başvurdunuz, öğrenci misiniz?
B: Evet öğrenciyim bu yüzden Eksi 26’ya başvurmuştum.
MT: Ben size Akses kredi kartı kampanyasından bahsetmek istiyorum (gibi cümlelerin ortasında yine kestim)
B: Pardon, öğrenciye Akses kredi kartı veriyor musunuz?
MT: Hayır veremiyoruz.
B: Bu durumda görüşmemizin bi mantığı var mı?
… (3 saniye süren ölüm sessizliği)
MT: Hayır yok.

MT: Peki, ben bu bilgiyi ilgili birime iletiyorum, iyi günler.
B: İyi günler.

Yasal Uyarılar:

*Görüşme: Tam olarak kelimesi kelimesine hatırlamıyorum görüşmeyi ancak buna benzer bir görüşme gerçekleşti aramızda, Eğer Akbank benimle paylaşırsa “yasal zorunluluktan dolayı tuttuğu ses kaydını” o zaman tam metni paylaşabilirim.

**Hasan: Akbank Müşteri Temsilcisi ile yaptığım görüşme sanki 2 dost arasında yapılıyormuş gibi bir hava vardı. Hasan Bey dese eyvallah derim, Hasan Hüseyin Çakır’la mı görüşüyorum dese eyvallah derim (sonrasında hangi isminizle hitap edeyim diye sorması lazım zaten). Direkt olarak ismimle hitap edince bi antipati oldu benle. 40 yıllık asker arkadaşıyız sanki de potansiyel müşteriye ismiyle hitap ediyor.

***Ayşe: Bu isim rastgele seçilmiş bir isimdir, gerçek Müşteri Temsilcisi ismi değildir.

Bunca yıldır 5 farklı banka, 2 farklı GSM operatörü, Onlarca farklı Marka’nın Müşteri Temsilcisi ile defalarca görüşme yapmış birisi olarak Akbank’ın Müşteri Temsilcisinin bu şekilde davranması ilginç geldi işin açıkçası. Hani müşteri ile samimiyiz imajı vermeye çalışmış olabilirler (bana samimiyetten öte lakayıt gibi geldi), ya da Müşteri Temsilcisinin işteki ilk günü bile olabilir. Ancak bu olayı garipsedim doğrusu…

3 comments on “Akbank ile İlişkim İlerliyor

  1. Hem Akbank müşteri temsilcilerinin hem de bir dönem çalıştığım Trabzon Meydan şubesi çalışanlarının lakayıtlıklarından bıktım artık. Bankanın müşteri politikalarından ayrıca bıktım. O gün de oraya tüm hesaplarımı ve kredi kartlarımı kapatmak-iptal etmek için gitmiştik 😉 Hiç bulaşma sen de bence.. Olur da yarın öbür gün kart falan bir şey gönderirler; aynen iade etmeni tavsiye ediyorum…

    • Bu saatten sonra sadece “Kart ücreti olmayan Gold kart” gönderirlerse kabul ederim zaten :)

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir