TTNET Müzik’teki Mantıksızlık!


30.10.2012 tarihinde (yani doğum günümde) Cep telefonuma bir kısa mesaj geldi TTNET’ten. Doğum günümü kutlayıp 4 TL tutarındaki TTNet Müzik (100 kredi – 100 şarkı) promosyon kodu ile hediye verdi. Neden hediye verdiğinin cevabı da 1 yıldan fazladır TTNet Netlimitsiz (8 Mbit, Yalın ADSL) müşterisi oluşumdur ayrıca Tivibu hizmetine de her ay para ödüyorum. Neyse lafı fazla uzatmadan esas konumuza dönelim:

94 Kredi karşılığında ekim ayı içerisinde TTNet Müzik’ten 94 adet müzik indirdim, Ancak 28.11.2012 tarihinde bilgisayarımda bir sorun oluştu ve bilgisayarımın hard diskindeki tüm veriler silindi. TTNet Müzik’ten indirdiğim müzikleri herhangi bir medya aracına da yedeklememiştim. Daha önceden TTNet Müzik’ten bu müzikleri “satın almış” olduğum için yeniden indirmeyi düşündüm. 29.11.2012 tarihinde Sabah 3 sularında TTNet Müzik sitesine girip Satın almış olduğum bir şarkıya gidip indir seçeneğini tıklayıp şarkıyı indirdim ve Normalde kalan kredim 6’dan 5’e düştü. TTNet’in normalde bana sağlaması gereken hizmet şöyle olmalıydı: “Bu müşteri x şarkısını daha önceden satın almış bu şarkıyı yeniden indirdiğinde ben ondan yeniden para (kredi) talep etmemeliyim, hiç etik bir durum değil”. Lakin bu durum yeniden satıl alma şeklinde gerçekleşmişti. Ben de bu durum üzerine 29 Kasım 2012 Sabah 3:45 sularında TTNet iletişim sayfasından şöyle bir şikayet formu doldurup yolladım:

İyi günler, TTNET Müzik’ten 100 Kredi karşılığında 100 adet müzik indirme hakkımın 95 adetini kullanıp müziğimi bilgisayarıma indirdim. Kredisini ödeyip indirdiğim müzikleri lisanslı olarak sahip olduğum müzikleri yeniden indirmek istediğimde (bilgisayarımın hard diskinde çıkan bir problemden dolayı silindiler) hesabımdan yeniden kredi düşüyor. Daha önceden satıl aldığım müzikler için yeniden ödeme yapmak zorunda kalıyorum ki bu durum çok mantıksızdır. İndirme geçmişimde yer alan müzikleri yeniden indirdiğimde kredimden gitmemesi gerekir çünkü ben o müziklerin zaten “parasını ödedim”. Bu yanlışlığın düzeltilmesini ve indirme geçmişimde yer alan müzikleri yeniden indirebilmeyi talep ediyorum.
Saygılarımla
Hasan Hüseyin Çakır

30.11.2012 tarihinde 16:36 sularında bu şikayetimi onaylayan bir çağrı aldım TTNet’ten. Telefondaki görevli bana şikayetimin ilgili birime iletileceğini söyledi, ben de teşekkür edip kapattım. Bu durumun üzerinden tam 5 gün geçti ve sorunuma hala bir çözüm bulunabilmiş değil.

Benim bu şikayetimdeki amaç hesabımdaki kredilerin geri yüklenmesi değildir. Esas şikayetim şu yöndedir: “Satın alınan müziklerin yeniden indirilmesi istendiğinde ücretsiz bir şekilde indirilmesinin sağlanmasıdır.” Aksi durumda TTNet’in “art niyetli” davrandığını düşünürüm.

Umarım en kısa süre içerisinde sorunuma bir çözüm üretebilir TTNet firması. İlerleyen günlerde bu yazı güncellenebilir, o yüzden takipte kalınız :)

Categorized: Kendimce

2 comments on “TTNET Müzik’teki Mantıksızlık!

    • Trafiğin TTNet’e koyacağını hiç sanmıyorum, adamlar Türkiye’nin internet hatlarını elinde bulunduruyor. Sanırım açgözlülük yüzünden. “Aynı şeyi neden 2 kez kakalamayalım ki insanlara” şeklinde bir anlayışları olabilir.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir